1. خانه
  2. /
  3. پیچ آلن کله قارچی

پیچ آلن کله قارچی

پیچ آلن کله قارچی در شمار پرکاربردترین پیچ های آلن قرار دارد. به ویژه پیچ آلن DIN 912 را باید از پرمصرف ترین پیچ های آلن بدانیم. پیچ آلن کله قارچی DIN 912 دارای سری گرد بوده که یک سمت آن یک حفره شش ضلعی باز دارد که می توان آن را در دو سمت راست و چپ به حرکت درآورد.

کاربرد پیچ آلن کله قارچی

پیچ آلن کله قارچی از پرکاربردترین انواع پیچ آلن می باشد. این پیچ دارای یک سر با حفره شش ضلعی بوده و نوک آچار آلن حین استفاده در آن قرار خواهد گرفت. علت نام گذاری پیچ آلن کله قارچی به این عنوان، شکل قارچی سر آن است.

پیچ های آلن کله قارچی در کلاس های 8.8، 10.9 و 12.9 عرضه شده اند. همین طور این پیچ ها استنلس استیل هستند.

مدل های مختلف پیچ های آلن، در این کلاس ها بوده و پیچ آلن مغزی 914، 915 و 916 با تمام سطح رزوه شده، عرضه شده است.

بخش شش ضلعی آچار در بخش داخلی خود پیچ قرار داشته و تفاوتی که در مدل های مختلف این نوع پیچ های آلن وجود دارد، در بخش ابتدایی سر پیچ ها است.

یکی از پرفروش ترین پیچ های آلن، پیچ آلن Din 6912 است که در کنار پیچ آلن Din 912 کاربرد زیادی در صنایع دارد. البته مدل 6912 در مقایسه با مدل 912 ارتفاع کمتری دارد و آن را پیچ گل کوتاه می نامند.

طول پیچ ها را نیز می توانید در مدل ها 5 میلی متری، 10 میلی متری، 15 میلی متری، 20 میلی متری و 25 میلی متری انتخاب کنید.

پیچ آلن کله قارچی

خرید پیچ آلن کله قارچی

پیچ های آلن کله قارچی در انواع سایزها و قطرهای مختلف عرضه شده و طول های متفاوتی نیز دارند. شما می توانید این پیچ ها را در دو نوع فولادی و استیل خریداری کنید. همین طور سایزهای پیچ های آلن کله قارچی در مدل های m3، m4، m5 و m8 هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
فهرست
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید