1. خانه
  2. /
  3. پیچ آلن مغزی

پیچ آلن مغزی

پیچ آلن مغزی در قالب یک استوانه دیده می شود که رزوه شده و یک سمت آن حفره ای شش گوشه دارد. برای باز و بسته کردن این پیچ، از آچار آلن استفاده می شود و از این روی آن را پیچ آلن مغزی می نامند.

کاربرد پیچ آلن مغزی

در موقعیت هایی که دسترسی به محل مورد نیاز برای پیچ کردن، به سختی فراهم می شود و در کنار آن نیز نیاز به پیچ های صنعتی محکم و قوی وجود دارد، از پیچ آلن مغزی استفاده می شود. این پیچ آلن دارای استحکام قابل توجهی بوده و شما می توانید با تعداد کمتر از این پیچ ها، همان استحکام لازم را که باید با تعداد بیشتر پیچ معمولی حاصل شود، به دست بیاورید. به این شکل در شرایطی که دسترسی به سختی وجود دارد و به هر ترتیب نیاز به نصب پیچ کمتر است، این مدل را عالی خواهید یافت.
نکته: در تجهیزات صنعتی، عدم تاثیرپذیری وزن کلی دستگاه ها و ماشین آلات از پیچ هایی که در بخش های مختلف آن ها به کار برده شده است، اهمیت زیادی دارد. در این شرایط استفاده از پیچ آلن مغزی که می توان در تعداد کمتر از آن استفاده کرده و همان محکم کاری را به دست آورد، بسیار مناسب خواهد بود. به این شکل دستگاه های صنعتی و ماشین آلات مختلف، کمتر تحت تاثیر وزن پیچ ها به لحاظ عددی قرار خواهند گرفت.
پیچ های آلن مغزی در سایز های مختلف عرضه شده اند و بسته به این که در چه محلی و با چه سایزی نیاز به این محصولات داشته باشید، می توانید در مدل و سایزهای مختلف محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
فهرست
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید